امروزه برای زیباتر اکران دادن پوست فیس از پنکیک و کرم پودر به کارگیری میکنند
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
امروزه برای زیباتر اکران دادن پوست فیس از پنکیک و کرم پودر به کارگیری میکنند که معمولا به طور مایع ، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته می‌شوند. خانم هایی که دارنده پوست چرب می‌باشند ترجیح میدهند از پنکیک یا این که به عبارتی کرم پودر کم آب فشرده به کار گیری کنند تا با استعمال از آن ناهمواری هایی که بر روی پوست فیس میباشد را از دربین ببرند.

پنکیک ها پودر فشرده و کم آب میباشند که به جهت وضعیت پودری که دارا هستند پوشش قابل قبولی را برای کامل شدن آرایش و پیرایش روی کرم پودر ساخت مینمایند و ناهمواری های پوست را می پوشانند. همینطور در پوست های چرب که براقی خاصی دارا هستند سبب ساز می‌گردد تا این برق از در بین رفته و ظواهر پوستشان مات شود.

پنکیک های آرایشی یکی معمول ترین گونه ثبت کننده های آرایش و پیرایش میباشند که معمولا همگی خانم ها با آن سرو فعالیت و شناخت دارا هستند. پنکیک ها به تنهایی و سوای کرم پودر هم پوشش قابل قبولی روی پوست ساخت می نمایند اما هر شخص بایستی متناسب با پوست خویش پنکیک قابل قبولی را به کارگیری نماید.

چنانچه پوست کم آبی دارید بدون شک برای تحت پیرایش خویش از یک مرطوب کننده به کارگیری نمایید چون پنکیک ها چربی و رطوبت پوست شمارا جذب می‌نمایند.

برای اشخاصی که پوست چربی دارا هستند پنکیک بسیار ایده آل میباشد چون پنکیک با ساختار پودری خویش سبب ساز در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. همینطور درخشان بودن پوست که بر اثر ترشح بیشتراز حد چربی میباشد را می‌گیرد.

پوست فیس ممکن میباشد بر اثر عواملی همچون قرار تصاحب کردن در معرض روشنایی آفتاب ، آلودگی های محیطی، ترشح بیش تر از حد چربی ، آکنه و ... در گیر مشکلاتی شوند و گهگاه این ایرادات میتواند ناشی از به کارگیری نکردن از یک کالا خوب آرایشی باشد. و گاها معالجه این جور از پوست های مصدوم به محافظت های ویژه ای نیاز دارااست.

 

گزینش پنکیک های آرایشی
یکی مطرح ترین ترازو در تعیین پنکیک آرایشی گزینش رنگ آن هست. رنگ پنکیک را بایستی متناسب با رنگ پوست خویش تعیین فرمایید. به صورت معمول بایستی رنگ پنکیک یک مرتبه پر‌نور خیس از رنگ پوست تعیین شود.

در‌صورتی‌که پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمائید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب ساز جذب رطوبت و پربی پوست می‌شود و ممکن میباشد پوست چهره شمارا کم آب خیس نماید.

پنکیک آرایشی به جهت گونه بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت میکند برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک با ساختار پودری خویش منجر در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. یکی‌از مورد ها آزاردهنده برای کسانی که پوست چرب یا این که حتی مختلط دارا‌هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد و پنکیک بضاعت برطرف کردن آن را دارااست.

پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز می‌تواند بسیار مفید باشد . صراحت دارد که منافذ پوست نباید کاملا بسته شود البته گهگاه در بعضا از اشکال پوست ها منافذ بیش تر از حد گشوده میباشند و به طور حفره هایی ریز نمایان می‌باشند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و آرایش و پیرایش فیس خواهد داشت. کرم پودر به تنهایی می‌تواند منافذ پوست را پوشش دهد البته به کارگیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده منافذ پوست را تماما می پوشاند.

 

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: